Ferdinand

kolmapäev, 9. märts 2011

Igakord läheb aina....

Hei:)

Võtsin pliksid tee äärest peale. Talli jõudes Aarne juba jootis hobuseid. Läksin Ferdianandi boksi ja hakkasin puhastama. Meeletu karvamöll! Sain hobuse puhtaks, kabjad ka ning panin sadula ja valjad. Ning läksime maneezi. Kuna Reeta polnud siis saime omaette mässata. Hobune oli täna väga mõnus. Traav oli mõnus,rahulik,pehme. Ei kiirustanud ta teistele järgi nagu ta vahel üritab. Kehvemale poole tahtis muidugi jälle sisse vajuda. Tegime muidugi üleminekuid, täisistak traavi. Triin ulatas mulle galoppi ajaks stekki. Kusjuures ma pole ennem selle hobusega stekkiga sõitnud. Hobune võttis asja õnneks rahulikult. Ma ei löönud teda kordagi sellega ning hoidsin kaelavastas kui galoppi tõstsin. Uskumatu hobune jooksis ilma traavile jäämata mitu ringi ( ei kihutanud vaid väga mõnusat ja head galoppi ) Peale galoppi siis lasin Triinu ka korra Ferdinandi selga. Arvan,et see on vajalik,et hobune ka vahel teist ratsanikku kasvõi 10neks minutiks kannab aegaajalt ( olgugi viimati proovis teda Kristin aga see oli sügisel ) peale minu..Triin sai minu hobusega väga hästi hakkama. Igati tublid.
Olen tänase trenniga rahul.

Homme jälle:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar