Ferdinand

reede, 25. märts 2011

Tordipidu:D

23.märts.2011

Läksime siis tüdrukutega trenni:) Puhastasin hobuse. Vahepeal lobisesime Reedaga. Maksin raha ka ära. Panin hobuse sadulasse ja läksime maneezi. Olime siis neljakesti: Kristin-Oci, Fausta-Tosca, Inga-Horatsius ja mina Ferdinandiga. 
Trenni algus läks kenasti. Pöörde ja värgid tulid välja. Üleminekud ja peatused olid ka päris head. Üleüldse traavi poole pealt ei ole ühtegi halba sõna öelda:) Kuid tuli ju lõpuks kätte ka galoppi aeg. Hakkasin paremale poole galoppi tõstma. Hobune tõusis väga hästi. Paar ringi olid päris okei. Kuid siis hobune jäi traavile ja tõstsin nurgas uuesti galoppi. Pool ringi sai sõidetud, hobune võttis tuure üles ja järgmises kurvis pani pukki ja tegi väga äkk peatuse ja mina pauhti kukkusin maha. Muidugi viga oli minus kuna vajusin galoppis natuke liiga ette ja kand läks ülesse ja hobune mul kanda ei kannata absoluutselt. Ok haiget sain vasakule jalale. Põlv päris paistes. Nii,et mõnda aega olen lombakas:D 
Kõige parem oli see,et hobune ise ehmatas ka kui maha kukkusin ja jäi minu kõrvale seisma. Mis on väga positiivne. Üleüldse esimene kord Ferdinandi seljast kukkuda. 
Ok läksin selga tagasi. Jalutasin maneezi keskel rahulikult. Hobune sammus nii ettevaatlikult. Kuna oli ikka veel ehmunud. Ja kuna teised tegid galoppi siis jalutasingi maneezi keskel hobusega. Kuid kuna Fausta ja Kristin tegid koos galoppi ja jälle paremale poole siis kuna ma õieti ei näinud mis toimus kuid tean, et järsku Oci kihutas perutades minust vasakule poole ning Kristin kukkus maneezi keskele ning paremalt poolt tuli Tosca pukkitades ning kukkus ka Fausta seljast maha. Situatsioon oli päris naljakas kuid usun,et tüdrukud said päris kõvasti haiget.  Ferdinand jäi väga krampis seisma sel hetkel ja mina sattusin veidike paanikasse ja tulin uuesti seljast maha ja ütlesin et lähen trennist minema. Kuid natuke jalutatud käekõrval siis Fausta ja Kristin läksid enda hobustele selga tagasi, otsustasin mina ka Ferdinandile uuesti selga minna. Kuid siis tegime lihtsalt sammu ja natuke traavi . Ning siis tulin päriselt maha ja jalutasin käekõrval nagu ikka peale trenni. 
Hobune jalutatud viisin ta boksi. Võtsin varustuse maha ning tulime tüdrukutega koju:=)

Nii,et jah 3 sõitjat kukkusid ühes trennis, et see oli jah väga kummaline trennipäev.



Nüüd lähen ilmselt homme talli..:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar